خنده بازار

خنده بازار
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <خنده بازار > خنده بازار و آدرس livefun.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام چند وقتی هست که اپ نکردم دلیلشم اینه مطلب جالبی گیرم نیومده واسه همین چند تا اس ام اس گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد

یارو هواپيما مي دزده . ميره به خلبان مي گه برو لندن مي گه نمي رم. مي گه خب برو دبي مي گه نمي رم. يارو مي گه پس برو تهران خلبان مي گه نميرم. يارو مي گه بابا پس حداقل بده يه بوق بزنيم...

 

 

 

 

 

 

می‌بینن غضنفر هیچی نمیگه. میگن: تو چی خواب دیدی؟ میگه: والله من هر کاری کردم خوابم نمی برد، ساعت 3 بلند شدم خربزه رو خوردم.

 

صبح که بیدار میشن تهرانیه میگه: من دیشب خواب دیدم تو مسابقه دو شرکت کردم و نفر اول شدم.


غضنفر با خدا قهر می‌کنه. می‌خواد نماز بخونه میگه: 4 رکعت نماز ظهر می‌خوانم به هیچ کس هم مربوط نیست!


ترکه میره مسابقه بیست سوالی،  رفقاش از پشت‌ صحنه بهش میرسونن که: جواب خیاره،  فقط تو  زود نگو که ضایع شه. خلاصه مسابقه شروع میشه،  ترکه میپرسه: تو جیب جا میگیره؟ میگن: نه. ترکه میگه: بابا این عجب خیار گنده‌ایه!


یارو بچش بعد از عید فطر به دنیا میاد، اسمشو می ذاره : پسفطرت !


به غضنفر میگن: واجبی چیست؟ میگه: پودریست باستانی که در حداکثر 5 دقیقه میرزا کوچک خان جنگلی را به دکتر الهی قمشه ای تبدیل می کند.


یه یارو زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام ... ؟ یارو میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم.


ترکه دست میندازه دورگردن دوست دخترش ، بلند نبوده چی بگه ، میگه : گردنتو بشکنم


لره داشته با تمام وجود وضو میگرفته و دستاشو محکم میکشیده رو هم، ازش میپرسن: چرا اینقدرمحکم وضو میگیری؟ میگه: چنی آرم وضو میرم که هیچ گوزی نتنِه باطلش کنه!!!


ترکه به دکتر خانوادگیشون زنگ می زنه می گه: حال پدرم خوب نیست بیاین و نگاهی بهش بکنید.
دکتره میگه: من پرونده بابای شما رو خوب خوندم و می دونم باباتون کاملا سالمه فقط خیال می کنه که مریضه اصلا جای نگرانی نیست.
بعد از یک هفته دکتره زنگ می زنه به  ترکه تا حال پدرش رو بپرسه.
می گه: خوب، حال پدرت چه طوره؟
ترکه میگه: والا نمی دونم، فقط از دیروز تا حالا خیال می کنه که مرده!


از یه دختر می‌پرسن: چرا شما به پسرا میگین BF؟ میگه: آخه مخفف کلمات: بدبخت فلک زده است


 

اصفهانیه میگه: من خواب دیدم با تمام فامیل رفتیم یک جایی که همه جور خوراکی بود، مفت مفت! ما هم هی می‌خوردیم.

 

غضنفر با یه تهرانی و یه اصفهانی با هم میرن یه خربزه میخرن. میگن هر کی که امشب شیرین ترین خواب رو دید، اون خربزه رو بخوره.

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:20---16 شهريور 1390
جالب بود
فقط فکر نمی کردم یه خانم این جوکا رو گذاشته باشه
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 13:48 ] [ نیلوفر ]

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدین اگه خوشتون اومد از وبم نظر بدین ممنون
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 8330
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1

كدهای جاوا وبلاگ




<-PollName->

<-PollItems->

www.000.com

www.00000000000000000000000000.com